افسردگی معمولا نشانه بیماری است. این علامت در اجتماع و در اشخاص دیده می شود. گاهی افسردگی نوروتیک یا روان رنجور است و در مراحل شدید تر به حالت پیسکوتیک یاروان پریش ختم می شود ولی اصل افسردگی ریشه در اضطراب ها و استرس ها دارد. بیشتر افسردگی ها ناشی از برآورده نشدن خواسته های انسان هاست.
برا ي خواندن بقيه مطلب به قسمت ادامه مطلب برويد.
بهداشت حرفه ای وایمنی محیط کار...
ما را در سایت بهداشت حرفه ای وایمنی محیط کار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:53