دوستان عزيز با سلام هدف ايجاد اين وبلاگ استفاده از نظرات و ايده ها و همچنين گرداوري مطالب مختلف در خصوص بهداشت حرفه ای ؛ايمني و محيط زيست و اشاعه فرهنگ بهداشت حرفه ای و ایمنی در جامعه صنعتي و پويا نمودن صنعت و حفظ جان کارگران مهندسين و کارمندان جمهوری اسلامی ايران عزیزمان در مقابل بیماری هاومخاطرات ناشی ازکارمی باشد وهمچنین ارائه مطالب عمومی که اميد است در اين راه ما رابا ارسال مطالب و نظرات خود ياري فرماييد .
آرشيو مطالب
حمایت می کنیم
امکانات وب
بهداشت حرفه ای وایمنی محیط کار...
ما را در سایت بهداشت حرفه ای وایمنی محیط کار دنبال میکنید